http://www.aftonbladet.se/vss/kultur/story/0,2789,870317,00.html
Om Indien.nu
Indien.nu grundades år 2000 som en ickekommersiell webbplats för spridande av information och resetips om Indien. Sajten drivs och utvecklas av Henric Carlsson som sedan 2007 bor i staden Udaipur, Rajasthan, Indien. Läs mer om Indien.nu här!
Kontakta oss
För frågor och synpunkter skicka ett mail till:
Webmaster
Vill du tipsa om arrangemang och evenemang i Sverige, maila:
Henric
För fler kontaktdetaljer, se kontakta oss.
© 1999-2020 Indien.nu

Den boken står överst på min "önskelista" just nu!! :D
Handlar ju precis om vad jag tidigare efterfrågat!!
Stark kontrast till Zac O Yeahs "Guru" då med andra ord.
Här är en annan "bok" angående detta som jag precis läst. Tankeväckande och intressant: http://www.bokus.com/b/9175665824.html
/Björn
Bra tips....
Ytterligare en bok att lägga till på önskelistan med andra ord..
Skall bli intressant att läsa.
Vad jag aldrig betvivlat och inte behöver läsa om är att det definitivt finns pengar i Indien.
Indien spenderar oerhörda summor på försvaret och ett kostsamt kärnvapenprogram.
Ponera också att Indien också påminner om Sverige när det gäller skatter.
Hur det blir när 300 miljoner skall betala skatt som skall även räcka till de fattiga kan vi ju själva räkna ut.
Recensera och skicka till Henrik!
:)
Per J Anderssons "Det moderna Indien" är påväg till mig så en recension kommer ganska snart.
Beställd! :D
Det är väl helt i sin ordning menar du?
Självklart ska de rika betala åt de fattiga. det är ju det som är solidaritet.
Men paralellen med sverige förstår jag inte, här nolltaxerar ju all som är rika??(typ volvo, hörde jag, varje år. Skan-jävla-dal va?
Jamen Volvo följer bara svensk lagstiftning, som förresten ändras i år, så det är sista gången de kan skatteplanera på det sättet. Man använder sig av gamla förlustavdrag. Volvo är ett företag som vilket annat som har maximal vinst på sin agenda, inte etik och moral.
Mvh,
pia.
Jag vet det Mia, jag vet det alltför väl.
Det inlägget skrevs sent på mitt nattjobb då en våg av desperation föll över mig.
Kände mig bara lite sorgsen antar jag.
/Johan
pia var det visst! :D
Och som god göteborgare försvarar man alltid VCC! :)
Antar det.
Och som god Tranåsbo, borde jag alltså försvara Stiga med deras gruppackord, som gör att folk tittar snett på den kille i laget som ser till att sänka de andras bonus?
Noope..
Men go, stig hjelmqvist, go!
Du...vi borde nog avsluta denna diskussion, eller flytta den "off-topic".
Vi vill ju inte ha en administratiör i nacken!
Indien är ju ett fint land, eller hur?