dålig i magen,hjälp!!

37 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
bambii
Erfaren användare
Erfaren

hej på er
har inte orkat skriva eftersom jag varit så trött, var till läkaren igen och han tyckte jag skulle vänta ett tag med mer utredningar ,och nu är jag bra tycker bara det är orättvist att jag går upp i vikt nu efter allt plågsamt magont...
när jag var som dåligast bestämde jag mej för att aldrig mer resa,men som sagt man är väl inte sämre än att man kan ändra sig....
klart jag vet vad förstoppning är, motsatsen till diarre ,mitt frågetecken var bara ett skämt speciellt med diarre hur många gånger som helst varje dygn. i flera veckor

GooGoo
GooGoos bild
Upplyst användare
Upplyst

Vad skönt att du mår bättre nu bambii! :D

bambii
Erfaren användare
Erfaren

har mag problemen gått över för dig googoo?

GooGoo
GooGoos bild
Upplyst användare
Upplyst

Ja nu är allt som vanligt igen.
Men jag var ju inte lika dålig som du så jag skall inte gnälla.

Hedvig
Orakel
Orakel

jag åkte på magkramp, diaré och 39,7 i feber för ca två tre veckor sen. Efter det tappade jga aptiten och magen är fortfarande i vajning precis som aptiten. Jag vänta och ser vad som händer, men det känns som om hela kroppen har tagit lite stryk. har nästan aldrig ont i huvet annars, men nu vaknar jag ofta med det...

bambii
Erfaren användare
Erfaren

om läkaren inte hittar nåt fel går det
ju oftast över men det tar tid,hela kroppen tar sån stryk,jag har tappat massor med hår, fick herpes utslag under näsan(inte snyggt) och är fortfarande trött men jag känner att det börjar vara kul att leva igen (måste erkänna att det inte har kännts så..)
tittade idag på restresor och började drömma, skulle nästan kunna åka till grekland en vecka nu som rehablitering, visst låter det bra.
min mamma är jätteängslig och säger varje gång vi träffas att nu reser väl du inte nå mer, men det kommer jag att göra ,har kvar pengar sen indien så dom måste väl förstöras och det gör man bäst på plats.
en sak har jag lärt mig om jag skulle bli sjuk i indien direkt, det skulle vara att ringa läkare direkt när jag blir sjuk inte vänta ett halft dygn, en granne till mej som var i indien i julas hade fått tips av reseledarna att inte vänta mer än en timme om dom blev ordentligt sjuka för ju snabbare man fick läkarhjälp desto fortare repade man sig och det kan stämma,min son blev sjuk just när läkaren var hos oss så han fick behandling direkt och det blev inget allvarligare än den timmen han var sjuk.