:hot: VÄLKOMMEN TILL EN KUL FORUMKVÄLL! :hot:
Anmäl er på , man betalar på plats,
det är dock bindande annars blir restaurangen arga - och det innebär dåligt karma ;)
:hot: VÄLKOMMEN TILL EN KUL FORUMKVÄLL! :hot:
Anmäl er på , man betalar på plats,
det är dock bindande annars blir restaurangen arga - och det innebär dåligt karma ;)
Jäklar att man missar den :? Men jag läser gärna kommentarer från dom som var där!
Varför inte maila ut en inbjudan till alla medlemmar?
Jag tror säkert att det finns de som gärna skulle komma men kanske missar detta om dom inte besöker forumet så ofta.
Det finns ju många som har varit väldigt aktiva inför sin resa/sina resor men sedan droppar av härifrån. Alla åker ju inte
till Indien varje år.
Gäller det medlemmar på indien.nu eller medlemmar i svensk-indiska föreningen?
Det gäller medlemmar på indien.nu men även medlemmar i svensk-indiska föreningen är självklart välkomna.
Kul att så många redan anmält sig!
Kom ihåg bara att ni som funderar måste anmäla er på , kostar inget att anmäla sig (däremot bindande anmälan), man betalar på plats!
VÄLKOMMEN!
Hejsan,
Va roligt, detta ser jag fram emot. Hoppas många av oss kommer!
Det är många som kommer!
Har du anmält dig till än?
Nej, men jag ska anmäla mig. Jag väntar på att min mamma ska bestämma sig om hon ska med eller inte.... :D
Det är väl klart att ni skall komma, det här är ju årets höjdpunkt! :mrgreen:
Jag önskar verkligen jag kunde komma, men jag är i Indien då :D Önskar er alla en trevlig fest och hoppas få läsa om den på forumet här.
Hälsningar Miau
Du behöver säkert några timmars paus från packnings-arbetet och pendeln från Skogås till Södra Station tar inte många minuter. Välkommen!
Ta pendeltåg 35 från Skogås mot Bålsta.
Det går från Skogås 20:21.
Du är framme vid Stockholms södra 20:37.
Restid 16 minuter.
Trevlig resa!
16 minuters restid är inte mycket så ta nu pendeln och kom på festen :mrgreen: :mrgreen:
Det går rykten om att det kommer folk ända från Göteborg och Indien. Är det någon du känner?
Från Sveriges framsida och från Goa menar du...........kan detta vara sant? :lol:
Jag åker ju hela vägen från Västerås :D
Jösses, en långväga deltagare! :lol:
Kan man få en lägesrapport om hur många som har anmält sig?
Lyckliga ni som har möjlighet att åka på Indien festen.Har för många för många inbokade saker Riga ,Göteborg och så Indien okt.Få väl vänta och läsa här i forumet.
... och jag skall ta mig ända till södermalm.
Det finns fortfarande ett fåtal platser kvar.
Du får nog ta den resan i etapper Mats :lol:
Måste ni vara så förb..... hemliga? :hot:
Mats och jag ger besked hur många som kommer efter sista anmälningsdatum, ha tålamod :D
Vi är ett gäng redan! Så mycket kan jag avslöja!
Många Kramar // Ola
Chyckling är gott.
Det kommer naturligtvis inte offras kycklingar för din skull, möjligtvis för att vi ska äta dom, du upphöjer dig nästan till Gudastatus? Jag vet inte riktigt om jag ska ta dig på allvar Kjell.
Att du tagit ställning som vegan respekterar jag, men sen att du inte väljer att delta i det köttätande samhället är helt upp till dig, synd bara för din del eftersom du verkar isolera dig på grund av detta.
Naturligtvis skall alla som deltar på vår fest betala, även du, det kommer finnas vegetariska alternativ (dock ej vegan) på buffen.
:skagg: // Ola
så du skulle aldrig sitta till bords med någon som äter kött?
fucking hard core dude .. straight edge !
under mina knappa 2 månader i indien så kom jag på mig själv efter en vecka att jag inte hade ätit kött.. gjorde ett val då att fortsätta på den dieten, mest för det finns så mycket gott vegetariskmat, försökte en stund i sverige (mest som ett experiment) men det misslyckades efter en vecka då jag aldrig fick det och smaka riktigt gott och jag inte kunde laga det.
har tänkt och gå en matkurs (om jag hittar någon) nu i vinter... har gjort det i thailand och det var riktigt kul och lärorikt.
kanske kommer på efter festen när biran står på bordet?
specialkruska?? ingen aning om vad det är men testar gärna.
strongt gjort och leva ett sånt liv... mycket fördomar lär du åka på =/
inte ett äpple?? vad äter du då? tufu o vatten kommer man väl inte långt på (fördomar :oops: ) fast det kanske är något jag borde äta en stund för att få bort kistan ;)
Vi kanske ska starta en egen tråd till Kjellorix?
Men herre gud, skulle vi kunna hålla oss till vad denna tråden handlar om kanske???
Tillbaka till ämnet:
Jag är sååå avundsjuk på alla som ska vara med och jag önskar verkligen att det hade varit en annan dag. Det här är en av få kvällar på hela hösten jag haft planerad sedan flera månader tillbaka. Ska fira min kära vän som fyller 25 med teaterbesök bl.a. Hade så gärna velat komma men jag får helt enkelt hoppas att det blir fler tillfällen att träffas längre fram. Hoppas ni får en underbart trevlig kväll allesammans!
Tråkigt att du inte kan komma, det hade varit trevligt att träffa dig. :)