Grattis till oss va?! :D
Om Indien.nu
Indien.nu grundades år 2000 som en ickekommersiell webbplats för spridande av information och resetips om Indien. Sajten drivs och utvecklas av Henric Carlsson som sedan 2007 bor i staden Udaipur, Rajasthan, Indien. Läs mer om Indien.nu här!
Kontakta oss
För frågor och synpunkter skicka ett mail till:
Webmaster
Vill du tipsa om arrangemang och evenemang i Sverige, maila:
Henric
För fler kontaktdetaljer, se kontakta oss.
© 1999-2020 Indien.nu

Inte på chatten iaf hehe.
GRATS till oss hur som helst!!
Men nu är jag på chatten i alla fall.
Får försöka lyfta fram chatten lite mer eftersom vi trots allt börjar få väldigt många besökare per dag. Några fler borde ju kunna trilla in samtidigt :)
haha tenkte just skriva det samma som korp :)
Glädjedödare... Men chatten är ju flera år nyare än själva forumet så det må vara förlåtet. :wink: Eller..?
keyro kan vel foerlotas, dessutom var vi faktiskt hela te stycken der inne i fredags...
Men Hedvig vi var ju fyra ett tag! Det är nog fredagseftermiddagar som gäller.
Halloj!
Nu är det fredagseftermiddag så jag loggade in på chatten. Var är ni? Jag vill prata Indien! :lol:
Man kanske skulle skriva ett inlägg och "boka" en tid?
/E
Sorry Erika... :oops:
Hade faktiskt tänkt att vara inne på chatten på fredagseftermiddagen men det kom grejer ivägen.
Boka en tid är nog en bra idé, även om det liksom lite förstör idén med en chat. Jag kan tänka mig att folk bara kollar in under en halvminut och sen lägger av. Om man vet att där kommer vara folk så kan man ju satsa på att hänga där ett tag. Förra fredagen råkade vi väl vara några som kom in samtidigt på grund av den här tråden.
Men bestäm en tid så kommer säkert några och kollar in... (typ jag i alla fall)
Håller med om vad folk skriver om chatten. Lika välbesökt som en isoleringscell.. :(