Några av mina över 2000 bilder

11 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Denzilsfru
Denzilsfrus bild
Upplyst användare
Upplyst

Hej gott folk!
Hoppas detta funkar nu med nedladdning från annat program och jag vet inte riktigt hur man gör men vi får väl se då.
Här kommer lite gott och blandat från Goa, Agra och Delhi i all världens oordning:
Detta är den s.k. Baby Taj som var föregångaren till det "riktiga" Taj Mahal. Denna byggdes alltså före.

Detta var våran personliga guide i Agra. Kolla fotot under som jag tog på en bild av en maharadja, är de inte kusligt lika?

Naturligtvis måste man ju testa Mac D i Delhi och det var skitgott!

Snälla elektrikern, jag skulle vilja koppla om en grej, kan du hjälpa mig!

Usch jag tycker det ser äckligt ut, ser ju ut som choklad på händerna, henna målning är det.

Denna gamla farbror bara bodde just på gatan här i sin säng.

Denna lilla en-meters gumma träffade vi nästan varje dag i Delhi, hon var så rar och henne kommer jag aldrig glömma.

En annan farbror på gatan i Delhi.

Det berömda Taj Mahal, det blev lite som en "wow" känsla när man såg det trots att man sett det på bild så många gånger.

Färsk middag på cykeln, stackars får!

Så här kan det se ut om en del indier ser "vita" och speciellt när de inte tar på sig bikiniöverdelen, vilket jag tycker är respektlöst i dessa delar av världen.

Och så här tomt var det efter ni alla hade åkt hem.

En kvinna som plockade sopor på stranden.

Här är vår balkong och där vi bodde nästan 3 månader. Hallmark Guesthose. Goas finaste!

Allas vår Pedro i minibadbyxa!

Vacker båt och solnedgång.

Våra vigselringar.

Och där ser jag kepsen på min man och snart blir jag översköljd av denna våg....tjohoo..tur man har vattensäker kamera.

Våra GOA GOA-vänner som blev vänner för livet! På vår favoritrestaurang Fiesta med världens GOAste pepparbiff.

Jag gillar inte brodyr men det har var fasen riktigt snyggt.

Och jag måste ha varit jättesnäll som har fått denna GOA man att bli bara min, är han inte snygg så säg?

Ja det var lite ur gömmorna. Det kommer att ta år innan jag hinner sortera och greja med dessa bilder. Jag tog som bara ut ett lite axplock av de bilder som var kuliga att se för er alla.
Mvh Eva

GooGoo
GooGoos bild
Upplyst användare
Upplyst

Åh, vill se mera!

Är du helt säker på att du har valt rätt man? Pedro som är så underbart snygg! :mrgreen:

Denzilsfru
Denzilsfrus bild
Upplyst användare
Upplyst

Ja är helt säker! Kommer ALDRIG att byta! :wink:
Visst är Pedro en hyvens kille, han brukade bada med oss och prata med min man.
Du SKA få se ALLA vännen, bara jag får arslet ur vagnen och skickar dig dubletterna. Det är bara tid som fattas. Satt till halv fem i morse med och sparade vissa bilder. :D

Mvh Eva

GooGoo
GooGoos bild
Upplyst användare
Upplyst

Vågbilden är grymt häftig Turbo! :D

GooGoo
GooGoos bild
Upplyst användare
Upplyst

Kan du inte lägga ut bilden på Holi-galningarna när vi var på väg från Sophia?
Du vet den när dom slängde sig framför vindrutan.............freaky!

Denzilsfru
Denzilsfrus bild
Upplyst användare
Upplyst

Det tog några timmar men nu har du fått alla bilderna. Tar säkert hundra år för mig att sortera upp dessa på något vis.... :shockad: :shockad: :D

Mvh Eva

GooGoo
GooGoos bild
Upplyst användare
Upplyst

I min dator ligger det nu totalt 5410 foton från Goa. Det är nästan 6 GB,
men det går bra för just den hårddisken är på 120 GB. :mrgreen:

Nu skall jag börja att fixa bort röda ögon på de sista 161 bilderna som du skickade igår. 8O

Denzilsfru
Denzilsfrus bild
Upplyst användare
Upplyst

Åh fy tusan, hur sorterar du? :shockad: :D
Kan du ge mig ett tips som inte är så haj på datorer?
Mvh Eva

GooGoo
GooGoos bild
Upplyst användare
Upplyst

Neema probleema, det är bara att ringa vet du. :D

Beem
Nybörjare
Nybörjare

Hej Eva och "vittnena" i Goa!
Jag fick bröllopsbilden via mejl idag - och blev så glad! Först och främst för att få se er alla med D:s mamma i mitten. Men framför allt värmde det så i hjärtat för att jag nu känner er alla.
Det känns i alla fall som jag var med, även om jag var tvungen att resa hem strax innan själva vigseln. Ni var så fina på bilden och ett litet ögonblick förflyttades jag i tanken till Goa, kände värmen, kände dofterna . mmmmm... visst längtar man tillbaka.
Alltså, bara en hälsning från Stockholm och en som är glad att ha lärt känna er alla! Hälsn >>> BM

GooGoo
GooGoos bild
Upplyst användare
Upplyst

Nä men halloj BM, vad roligt att du har hittat hit! :mrgreen:
Självklart saknade vi dig den där dagen, du borde naturligtvis varit med.