Om Indien.nu
Indien.nu grundades år 2000 som en ickekommersiell webbplats för spridande av information och resetips om Indien. Sajten drivs och utvecklas av Henric Carlsson som sedan 2007 bor i staden Udaipur, Rajasthan, Indien. Läs mer om Indien.nu här!
Kontakta oss
För frågor och synpunkter skicka ett mail till:
Webmaster
Vill du tipsa om arrangemang och evenemang i Sverige, maila:
Henric
För fler kontaktdetaljer, se kontakta oss.
© 1999-2020 Indien.nu

Vad tråkigt Bitte.
Tänk, nu sitter det ett gäng äckliga människor ombord på planet som lyfter om cirkus 5 minuter............... :cry:
:lol: Vill bara säga att jag nu bokat platserna på flyget. Åker om 60dagar Hurra ....... :P Rose-Marie
Planerna var egentligen att vi skulle ha åkt tillbaka redan i mars,men på grund av komplikationer så blir detta inte av.Vi åker istället tillbaka under dec-jan nästa år i 3-4 veckor,I don't mind..har hört att det ska vara livat under jul&nyår i Goa :lol: On the rocks,here we come!!
Jag min fru Berit, min bror Staffan och hans sambo Inger åker till Goa för första gången 31/1. Jag vill tacka detta forum för all information vi har fått och fortfarade får.
Hälsningar Glenn :D :D
På tordag den 3/1 bär det iväg!!
Åtta underbara veckor i mitt paradis!
Hoppas få se alla goa Indien vänner där!
Vagator........mitt paradis på jorden!!
Melliot
Vi är två vuxna, två barn som åker ner andra gången den 2/1-08. Svärföräldrarna är redan på plats och ligger visst och hänger på samma shack som förra året! Per telefon har vi hört att de direkt blev igenkända av både shackägarna och försäljarna. Kul!
Den 27 Februari åker vi till Goa för fjärde gången! Vad roligt det ska bli! Tyvärr blir det bara 2 veckor som de tidigare resorna, hade varit underbart att stanna längre, men än så länge är det inte möjligt pga jobb, familj o åldrande hund på hemmaplan! Trots att vi bara har två veckor i Indien, så vill jag så gärna se MER! ( Min sambo har rest runt i Indien längre perioder tidigare) Vill gärna komma iväg till Bombay 2-3 dagar via flyg eller tåg och gärna till Taj Mahal också! Är det här helt orealistiskt; Efter 2-3 dagars "softande" i Goa att ta flyg alt. tåg upp till Bombay. 3 dagar o två nätter där, sedan flyg till Delhi eller Agra för att fortsätta till TajMahal. Efter det flyg "hem" till Goa igen? Jag vet att det blir intensivt men vi är strapatståliga och har inställningen att själva resan också är en upplevelse! I vilket fall som helst börjar nedräkningen nu! Susanne