Supersåpa i knarkparadis !

36 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Neelakshi Purve
Upplyst användare
Upplyst

goa_anders skrev:
tror nog att club goa har en bra inverkan på folk så slipper man se blek feta svenssons på vagator och anjuna iallafall ett par år till. Vem vill åka till goa när man ser såna nötter som är med i club Goa ? synd att de inte flummar mer i programet för det första vore det kul o se achberg rejält flummig och för det andra så kanske goa skull bli svartmålat då och chartern kanske skulle ställä in.... det skulle vara riktigt kul.....

Mmmmmm..men kanske inte så bra för den indiska ekonomin.tänker mest på indierna. men bläh för svenskar som åker dit och skämmer ut sig själva och oss...

goldmund
Nybörjare
Nybörjare

Har varit där tre veckor i december. Sorgligt att se dessa dårar går runt och nedvärderar indierna. Misstänker att några är rätt påtända. Däremot träffade jag själv en hel del engelska dårar.
Stänger jag av tv's ljud kan jag ändå njuta av alla vyer.

kajsamaria
Nybörjare
Nybörjare

vulnerable skrev:
Goa ar ett Guru o Ganja Trask dar allting ar uppstyrt fran borjan till slut. Precis som en skit sapa med Achberg och dv deltagare. "Bottenskrapet" kampar medan cheferna skordar frukterna utav deltagarnas forvirrade drommar. Precis som for massornas Indiers begransade och fattiga liv som skickligt styrs av topparnas religiosa dogmer och doktriner.

Jag håller med! Många indiska polare kan ju för faen inte göra nånting, fast dom vill (pga "guddan" o hans anhang)

strandgren
Nybörjare
Nybörjare

Vart ska tv-såpan ? Vilken stad ? När ska dom dit ?
Jag kom bort mig å såg inte vart det stog :?

korp
Upplyst användare
Upplyst

strandgren skrev:
Vart ska tv-såpan ? Vilken stad ? När ska dom dit ?
Jag kom bort mig å såg inte vart det stog :?

Det är slut sedan ett par månader nu.