Om Indien.nu
Indien.nu grundades år 2000 som en ickekommersiell webbplats för spridande av information och resetips om Indien. Sajten drivs och utvecklas av Henric Carlsson som sedan 2007 bor i staden Udaipur, Rajasthan, Indien. Läs mer om Indien.nu här!
Kontakta oss
För frågor och synpunkter skicka ett mail till:
Webmaster
Vill du tipsa om arrangemang och evenemang i Sverige, maila:
Henric
För fler kontaktdetaljer, se kontakta oss.
© 1999-2020 Indien.nu

Kan tipsa om indiens bästa resebyrå... maila dem innan du kommit dit, eller ring när du landat. Boka så lite som möjligt i förväg.
SPAM?
Varför spammar du forumet med länkar till just den resebyrån?
Kom med seriösa tips istället för att bete dig på detta sätt.
Nytt konto som bara genererar SPAM. Kan inte Admin spärra och ta bort denna användare?
Internet: www.matsism.in
Facebook: matsism
Instagram: matsism
Namaste! För mig är Indien.nu det enda som behövs.... Här får jag svar på allt!
Nu i Rishikesh några dagar. Kahna var fantastiskt även om jag var den enda utländska turist som inte hade köpt ett"all inclusivepaket" hemifrån.... Jag tyckte även att det var förhållandevis dyrt, även om mötet m tigern gav en riktig adrenalinkick o var värt varenda rupie. Tydligen har priserna stigit mycket senaste åren. Men jag har inget att jämföra med. Inträde Kahnazonen 3995 INR, de övriga zonerna 2500INR. Sedan tillkommer ju jeep o "guide". Hittar man någon att dela med blir det ju billigare... Ha det bra o Glad Påsk!
HÄRLIGT!
Avis på att vara i Kanha.
Ja inträdet till Kanha är ganska högt men priset har inte stigit. De har bara justerat för växelkursen.
Internet: www.matsism.in
Facebook: matsism
Instagram: matsism