Apollo och Ving

38 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
MidnightMover
Veteran
Veteran

Sänker priser gör dom till Thailand mm. Tror inte vi behöver vara oroliga.

Crille
Orakel
Orakel

Det som händer är väl resebolagen anpassar sig till efterfrågan, med tanke på alla billiga restresor som för det mesta funnits så har väl inte Goa som resmål gett tillräckligt med klirr i kassan.
Så länge som vi köpare efterfrågar resor till Goa så försvinner de inte, däremot tror jag att det blir svårare att hitta en flygstol riktigt billigt i sista minuten.

shivaji
Orakel
Orakel

Alla som har vart i Goa vet ju hur stället lite i taget drabbas av "thailandfebern" dock är det nog så att Goa är stämplat fortfarande i mångas öron som det ultimata hippie/drog-stället, tar nog ett tag innan Ving och Apollo får igång resorna till Goa ordentligt, dock hoppas jag inte det, jag vill inte se nån mer hotellkomplex i Goa, just därför jag väljer Indien och inte Thailand så jag röster för mindre Charterresor, finns den otroliga smarta idén som Fabian och Fia kom på med, backcharter, mer sånt vill jag se.

tiara
Veteran
Veteran

läste idag att även solresor lägger ner sina resor till indien, de hade kerala som resmål. anledningen sägs vara bristande infrastruktur och hotellstandard..

GooGoo
GooGoos bild
Upplyst användare
Upplyst

Citat:
Alla som har vart i Goa vet ju hur stället lite i taget drabbas av "thailandfebern" dock är det nog så att Goa är stämplat fortfarande i mångas öron som det ultimata hippie/drog-stället, tar nog ett tag innan Ving och Apollo får igång resorna till Goa ordentligt, dock hoppas jag inte det, jag vill inte se nån mer hotellkomplex i Goa, just därför jag väljer Indien och inte Thailand så jag röster för mindre Charterresor, finns den otroliga smarta idén som Fabian och Fia kom på med, backcharter, mer sånt vill jag se.

Problemet är ju OM alla vanliga charterresor upphör. Alla är inte intresserade av s.k. backcharter och alla var faktiskt inte helt nöjda efter Backcharters resa sist. Många tycker att "vanlig" charter passar deras sätt att resa men tyvärr tror jag fortfarande att detta blir den sista säsongen som vi svenskar kan åka på det sättet till Goa.

pajaflow
Upplyst användare
Upplyst

Ngn som rest med ving eller ngn annat charterbolag o kan rekommendera ngt hotell i Goa?

Denzilsfru
Denzilsfrus bild
Upplyst användare
Upplyst

Jag har bott på Villa Goesa en gång då jag åkte charter som Ving nu har och det var mycket bra. Nära stranden och allt.
Mvh Eva